RE-DIRECTION – Redefining Higher Education on a digital context, while promoting a common, inclusive and sustainable framework based on EU best practices and policy recommendations

 

                      

Gori State University started implementing Erasmus + new institutional development project RE-DIRECTION – Redefining Higher Education on a digital context, while promoting a common, inclusive and sustainable framework based on EU best practices and policy recommendations

The project, the duration of which is 3 years, aims in close cooperation with European partners:

  • Development of methodology framework and policy recommendations in the field of digital transformation;
  • Introduction of innovations in terms of green competencies and methods;
  • Working on improving approaches to the involvement of migrants and internally displaced persons and many other activities.

In addition to Gori State, 15 private and public organizations, including leading European universities from Germany, Greece, Ukraine and Georgia, are involved in the project, as well as the Ministries of Education and Science of Georgia and Ukraine.

Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the European Education and Culture Executive Agency can be held responsible for them.

RE-DIRECTION project web page: https://re-direction.org/

RE-DIRECTION Project Promo:

https://youtu.be/ssOTvcZAm5E?si=WnJos44My9QT9-YZ

ღონისძიებები იხილეთ ყველა

სტუდენტთა მეექვსე სამეცნიერო კონფერენცია

2025 წლის 20 თებერვალს გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტის, ბიზნესის ადმინისტრირების კათედრის ორგანიზებით ჩატარდა სტუდენტთა მეექვსე სამეცნიერო კონფერენცია...

20 თებერვალი, 2025 სრულად ნახვა

სტუდენტთა მერვე საუნივერსიტეტთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია

მიმდინარე წლის 6 თებერვალს გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პრაქტიკული სამართლის კლინიკისა და სოციალურ მეცნიერებათა კათედრის ინიციატივით ჩატარდა სტუდენტთა მერვე...

06 თებერვალი, 2025 სრულად ნახვა